HUSK at tilmelde dig til Torben
formand@ds-naestved.dk
senest mandag den 27. april

Kære medlem

På medlemsaftenen i torsdags blev det besluttet, hvad der skal ske torsdag den 30. april, når vi har sæsonafslutning.

I år falder sæsonafslutningen sammen med Store Bededags aften, vil kaffekassen give varme hveder med smør og marmelade til.

Hvis du vil deltage denne aften, skal du – af hensyn til indkøb – tilmelde dig til Torben på formand@ds-naestved.dk senest mandag den 27. april.

Ellers er der kun én ordinær mødeaften tilbage, og det er på torsdag, den 23. april.  Denne aften er der indtil videre ikke noget særskilt emne på programmet, så du har mulighed for selv at medbringe ét.

Ellers vil det være hjælp til selvhjælp og hyggeligt samvær.

Husk, at vi altid er åbne for idéer til foredrag, aktiviteter og emner til medlemsaftenerne.

Hvad enten du selv vil bidrage med noget eller blot vil være tilskuer.

Og husk at tjekke vores hjemmeside jævnligt www.ds-naestved.dk.

Med venlig hilsen og på gensyn

Torben Albret Kristensen
Formand
Danske Slægtsforskere Næstved

Tlf. 20 28 76 11